پشتیبانی و دانلود

پیکاپ براي صنعت پخش و توزيع و متناسب با بازار ايران طراحی شده است و مناسب براي واحد هاي فروش و توزيع کالا در حوزه هاي پخش موادغذايي ، پخش لبنيات، پخش آرايشي و بهداشتي، پخش لوازم پزشکي و… می باشد.

 

s f

اطلاعات تماس
ایران - مشهد
فلسطین - بین فلسطین 4 - 6
info@pickupgroup.ir
05131508
ما را دنبال کنید
k

ایجاد فروشگاه

قالبی جدید از حمید حیدری

ورود

پس از اینکه اپلیکیشن پیکاپ را برای اولین بار اجرا کردید، با کامل کردن بخش ایجاد حساب کاربری شامل گزینه های «نام کاربری» ، «کلمه عبور» ، «شماره همراه» و «کد معرف» وارد نرم‌افزار کاربردی پیکاپ می‌شوید.

  • نام کاربری فقط با حروف انگلیسی، اعداد، – ، _ است و به کوچک و بزرگ بودن حروف، حساس نیست.
  • اگر در نام کاربری از اعداد استفاده کرده‌اید، هنگام وارد کردن اعداد، از صفحه کلید انگلیسی استفاده کنید.

اولین صفحه: فروشگاه

پس از ورود به اپلیکیشن، در اولین صفحه، در منو پایین فروشگاه، داشبور ، پیام ها و پروفایل را می‌بینید. بر اساس این منوها می‌توانید اطلاعات خوئ را کامل کنید و کسب و  کار خود را شروع کنید.

برای راه اندازی فروشگاه از منو های پایین داشبورد را انتخاب نموده رو کالا میزنیم.

افزودن کالا

با ورود به بخش کالا  با کلیک بر روی دکمه پلاس پایین سمت چپ وارد بخش ایجاد کالا جدید میشود،  تکمیل اطلاعات کالا یا محصول، این اطلاعات برای دیده شدن و احتمال فروش محصول خیلی اهمیت دارد، برای هر یک قسمت توضیح کوتاهی می آوریم.

تصاویر کالا را آپلود کنید : در این قسمت، می‌توانید تا 100 کیلو بایت به هر تعداد عکس بارگذاری نمایید. حداقل ابعاد تصویر در نظر گرفته شده برای محصول یا کالا ، ۳۵۰ × ۳۵۰ پیکسل است. بنابراین، تصویر محصول را در قالب این اندازه از تصویر اصلی برش می‌زنیم .

قابل دسترس در ویترین : اطلاعات تکمیلی درباره ویترین از اینجا بخوانید.

قابل دسترس در فروشگاه : با فعال کردن این گرینه محصول شما در فروشگاه نمایش داده میشود.

عنوان ، برند، دسته بندی، واحد جزء ، واحد های کل ، توضیحات ، واحد وزن ، وزن  هر کدام می تواند اطلاعات کالا ی شما را تکمیل کند.

دسته‌بندی محصول :در این قسمت دسته بندی های اپلیکیشن پیکاپ ، نمایش داده می‌شود. در این جا برای محصولتان یکی از دسته بندی های موجو را انتخاب نمایید.

توضیحات : متن این قسمت تأثیر زیادی بر تصمیم مشتری برای خرید محصول یا کالا شما دارد. پیدا شدن شما در موتورهای جست‌وجو مثل گوگل هم بستگی زیادی به این قسمت دارد. پس این بخش را جدی بگیرید.

ویژگی ها : در این قسمت شما می توانید ویژگی های خاص از محصول یا کالا خود را با عنوان و توضیحات مربوط به آن وارد نمایید.

تخفیف ، جشنواره ها که به تفکیک و جداگانه برای ویترین و فروشگاه می توانید وارد نمایید.

در نهایت رو گزینه تایید کیک نموده تا محصول شما انتشار پیدا کند.

در صورت کامل بودن اطلاعات فروشگاه یا کسب و کار شما محصول شما انتشار پیدا میکند. در غیر  صورت به صفحه تکمیل اطلاعات کسب و کار انتقال پیدا میکنید بعد از تکمیل کردن اطلاعات و دخیره آن کالا شما اماده قیمت گذاری می باشد.

صفحه کالا : وارد منو کالا شده محصول یا کالا ثبت شده شما قابل مشاهده می باشد برای انتشار در فروشگاه باید موجودی تفکیکی برای آن اضافه کنید.

صفحه موجودی های تفکیکی: در این قسمت با کلیک بر روی دکمه آبی رنگ سمت چپ میتوانید برای کالای خود موجودی ، قیمت ، تعداد ، قیمت خرید، قیمت فروش در ویترین، قیمت فروش در فروشگاه ، تاریخ تولید، تاریخ انقضاء وارد نمود و با کلیک بر روی موجود جدید در پایین کالا خود را ثبت نماید.

حال کالا شما قیمت گذاری شده و داری موجودی می باشد و در فروشگاه شما قابل نمایش برای عموم

اطلاعات

تاریخ:
برچسب ها:
نمونه کار قبلی
نمونه کار بعدی